مدیریت دانش
با توجه ویژه به پیشرفت این رشته در ایران و معادل یابی فارسی برای واژگان

به وبلاگ  مدیریت دانش  خوش آمدید. چنانچه علاقه مند به همكاری هستید با ما تماس بگیرید.


¿مدیریت دانش در مراکز تلفنی رفع اشکال - call center ها
یکشنبه 24 مرداد 1389

برای بسیاری از سازمانها، مراکز خدمت رسانی تلفنی به مشتری، به عنوان اصلیترین راه تعامل با مشتری شناخته شده است. همین امر موجب رشد این مراکز در اغلب کسب و کارها شده است. این مراکز مزایای زیادی به همراه دارند، مانند بهبود کارآیی، افزایش ساعات عملکرد، کاهش هزینه ها و انعطاف پذیری بیشتر .مهمترین چالش این مراکز ارائه اطلاعات صحیح و به موقع به مشتریان است.

مدیریت دانش، دارای تعدادی از ابزارها و استراتژیهای عملی برای پاسخگویی به این چالشها است. بنابراین میتوان عملکرد این مراکز را با استفاده از KM بهبود داد.

مطالعه بیشتر: 

مدیریت دانش درمراكز تلفنی رفع اشكال مطالعه موردی - ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فن آوری اطلاعات و ارتباطات -88


ادامه مطلب

نوشته شده در یکشنبه 24 مرداد 1389 و ساعت 01:44 ب.ظ توسط : نسیم تهرانی
ویرایش شده در چهارشنبه 24 آذر 1389 و ساعت 02:06 ب.ظ



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو